HTML

Te kit szeretnél a Fidesz ellenzékének?

Ezt a blogot az a természetes vágy hozta létre, hogy soha többé ne lássuk az életben Lendvait, Dávidot, Szekerest, Herényit, Kovácsot, Vónát, Mesterházit, Bokrost és a többi pernahajdert. Reméljük, hogy a lakosság széles tömegeiben munkál hasonló egészséges vágy és nemzetünk közismert kreativitását kanalizálhatjuk e keretek közt. A valóság elfogadása létfontosságú a túléléshez, beletörődtünk, hogy Orbánt még sokszor látjuk. De csináljunk jó kampányt az LMP-nek, hogy a többit ne lássuk!

Friss topikok

  • dzsuhesz: @latte: Bárcsak ott tartanánk, hogy az legyen a kérdés, hogy hogy nevezzük... Rendben, legyen bér,... (2010.02.01. 16:52) Reméljük a legjobbakat

Linkblog

Archívum

Reméljük a legjobbakat

2010.02.01. 08:47 benszülött

A potenciális kínálatból a Lehet Más a Politika nevű formáció az egyetlen, amelyet önként hajlandók lennénk megtekinteni a Parlamentben, hiszen épelméjű és ép erkölcsű ember az MSZP-re, a Jobbikra, valamint az MDF-SZDSZ torszülöttjére nem szavaz.

Az LMP is küszködik azonban kihívásokkal, például a kampányolás az láthatólag új nekik. Eddigi teljesítményük csak annyira átütő ezen a téren, mint az elilllanó tavaszi zápor.

Ezért indítjuk útjára kampányunkat a következő címmel:

Te kit szeretnél a Fidesz ellenzékének?

A kampányötleteket egyenlőre Földanyánk rejtett hálózatain át várjuk, egyrészt mert a hétvégén láttuk az Avatart, másrészt, mert szóltunk a hasonszőrű haveroknak és így remélhetőleg jönnek maguktól is.

De ha valakinek hasonszőrű vízuális, illetve szöveges ötletei vannak örömmel várjuk a megnyilvánulásait a következő emilcímre: utosellenzek@freemail.hu

 

Előre a hiteles ellenzékért!

 

21 komment

Címkék: lehet más a politika lmp jövendő ellenzék

A bejegyzés trackback címe:

https://tekitszeretnelafideszellenzekenek.blog.hu/api/trackback/id/tr351718778

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

OkoskaTo:rp 2010.02.01. 11:21:28

A Fidesz ellenzékének én a Fideszt szeretném látni. Egy a Párt, egy a Vezér. Amúgy is, a parlament működik ellenzék nélkül is.

-zotmund- · http://zotmund.blog.hu/ 2010.02.01. 11:27:19

Hajrá. Konstruktív leszek:
egyenlőre --> egyelőre
Vóna --> Vona

dzsuhesz 2010.02.01. 11:50:34

Hála az égnek a Jobbik lesz a Fidesz ellenzéke, az LMP pedig a választás után villámgyorsan a Centrum Párt, és hasonló más szavazatelszívók sorsára jut.

kuki123 2010.02.01. 11:54:21

A potenciális kínálatból a Jobbik nevű formáció az egyetlen, amelyet önként hajlandók lennénk megtekinteni a Parlamentben, hiszen épelméjű és ép erkölcsű ember az MSZP-re, a LMP-re a Fideszre, valamint az MDF-SZDSZ torszülöttjére nem szavaz.

Ezért indítjuk útjára kampányunkat a következő címmel:

Te kit szeretnél a Jobbik ellenzékének?

Az LMP fele szdszes csak szólok
továbbá az szdsz politikát próbálja meg átmenteni

kitvalasztanal.hu - Választási tippért notebook! · http://www.kitvalasztanal.hu 2010.02.01. 12:12:29

@dzsuhesz: Vagy fordítva. LMP mutat emberi megoldást, az orkos Jobbik helyett. Nehogy meglepetés érjen, és a Jobbikból szívják el az embereket az LMP -be.
Nem véletlenül fél minden Jobbikos fanatikus az LMP -től. Nagyon hasonló problémakörökkel foglalkoznak, csak emberi módon. Előbb-utóbb rájönnek erre az emberek is. Legkésőbb akkor mikor az EU a Jobbik orrára koppint.

@volánrulz: Jobbikot meg palesztinok pénzelik, az Jobb? Nem mintha igaz lenne az állításod.

filapet 2010.02.01. 12:13:14

Őszintén kérem, mondjon bárki olyan elemet az LMP programjából, ami nem vállalható egy józan gondolkodású magyar állampolgár számára? Mutasson olyan személyeket az LMP jelöltjei közt, akikre rá lehet kenni bármit abból a szégyenhalmazból, ami jelenlegi politikai elitünket jellemzi.

A Lehet Más a Politika azért lesz sikeres hosszú távon, mert programja is hosszú távlatokban mer gondolkodni, és mellé fog állni mindenki, aki komolyan gondolkodik. A Jobbik támogatói számára is hasznosabb lenne ha felébrednének nemzetiszín álmukból és észrevennék, mennyi közös pont van, csak az LMP megoldásai előremutatóak és konstruktívak.

Előbb tájékozódj alaposan, aztán ítélkezz és ne kritizálj öncélúan! Erre bíztatok minden felelős választópolgárt!

benszülött 2010.02.01. 12:15:19

@-zotmund-: Ráadásul valami miatt csak az angol helyesírásellenőrző megy, nem bírom legyakni, úgyhogy még rendesen el sem tudom alvasni, amit írtam, mert minden alá van húzva pirossal.
Egyébként tudok helyesen írni ha muszály és nem öt helyen kell egyszerre gépelnem.:))

globglob 2010.02.01. 12:19:10

@volánrulz: Az LMP-nek jelenleg 480 tagja van, ezt itt olvastam:
www.origo.hu/itthon/valasztas2010/kampanynaplo/20100131-lmp-kongresszus.html

Ez alapján kíváncsian várom tőled a 240 ex -szdsz-es nevét.

mirage8 2010.02.01. 12:25:06

En mar mindentol felek, de azert szurkolok nekik...

Pl. index: "Ehhez nagyon sok választókerületben kell a jelöltállításhoz szükséges kopogtatócédulákat összegyűjteni: olyan kampányígéreteket kell tenni, amelyek között a városokban és vidéken jól csengők is akadnak."

Barcsak eleg lenne, ha oszinten es igazat mondananak... (es tartanak is magukat hozza)

dzsuhesz 2010.02.01. 12:30:12

@kitvalasztanal.hu - Tippelős választási oldal: Na, ha már így meg lettem szólítva, akkor halljuk az LMP emberi megoldását! Elsőre maradjunk a legklasszikusabb kérdésnél: mit kezdenének a cigánykérdéssel? Te is tudod, hogy az a frázispuffogtatás nem válasz, hogy jogilag egyenlővé kell tenni az embereket és kölcsönösen meg kell ismernünk egymást...

Baracska Péter 2010.02.01. 12:56:49

@dzsuhesz: Tévedés. A Centrum azért jutott a szemétdombra mert Kupa kijelentette a 2. forduló előtt hogy aki rájuk voksolt most szavazzon az MSZP-re. Az LMP-től ilyet senki sem fog mondani, mert egyik posztkommunista pártot sem látnánk szívesen a parlamentben (a félreértések elkerülése végett az összes eddig parlamentben előfordult pártra gondolok). A másik dolog pedig a szavazatelszívás dogmája. Komolyan gondolod hogy az a demokrácia ha 1 vagy 2 párt jut be az országgyűlésbe? Megjegyzem ma sem élünk demokráciában, de attól főleg nem lesz jobb ha 2 párt jut be a parlamentbe.

latte · http://midterms.blog.hu 2010.02.01. 13:01:23

@dzsuhesz: A jobbik szimpatikus párt, az irányvonal is tetszen, a 16.században, csak az már sajnos elmúlt :D

Baracska Péter 2010.02.01. 13:30:55

@dzsuhesz: A cigánykérdés hosszú távú megoldást kíván, amiben legelőször munkát kell adni nekik, ezt megyei közmunkaprogramokkal lehetne valamennyire orvosolni, ugyanis az egyes települések egyszerűen nem tudnak megfelelő mennyiségű értelmes munkát biztosítani az ott élő munkanélkülieknek. Személy szerint támogatom a segélyért munkát elképzelést mert ha már a közösség adózó tagjaitól kapják az emberek a juttatást, úgy illő hogy ők is tegyenek valamit érte. Ugyanakkor presztízst kell adni a szakmáknak ugyanis ma szakmunkáshiány van az országban, és emelni kell a képzések színvonalát. A szociális ellátást komolyan meg kell változtatni, mert ma pl. 2 gyermek esetén többet keres az a család ahol mindkét szülő munkanélküli, mint az ahol az egyikük minimálbérért dolgozik (www.kilabalas.hu/ 44. oldal). Ezenkívül el kell törölni a megélhetési bűnözés fogalmát, mert nonszensz hogy 20000 ft értékhatár alatt nem büntethető a lopás. Persze ezek csak a cigányság kis részére vonatkoznak, viszont megbélyegzik az egész etnikumot.

dzsuhesz 2010.02.01. 14:41:53

@Baracska Péter: Csak Vona Gábor szavait tudom idézni: az ország kétharmada jobbikos, csak még nem tud róla. Őszintén örülök, annak, amit írsz. Munkalehetőséget kell biztosítani közmunkaprogrammal, így van! Közmunkáért segélyt (és nem fordítva...), így van! A 20000 forintos értékhatárt radikálisan le kell szállítani, így van! Ajánlom figyelmedbe a Jobbik programját (és nem valami összefoglaló verziót), szerintem sok érdekes és szimpatikus dolgot fogsz találni!

Korábbi kommentedre: az LMP azért fog eltűnni, mert a most nagyon lelkes fiatal szimpatizánsok, akik, eddig nem foglalkoztak politikiával, nagyon nagyot fognak csalódni, ha nem lesz meg az 5%, és kiábrándulnak az egészből olyan gyorsan, ahogy belekerültek.

TechMon 2010.02.01. 15:15:03

Remélem még több is lessz az LMP-nek mint 5 % !

cowboy001 2010.02.01. 15:18:47

@dzsuhesz: miért ábrándulnánk ki? Most, mikor már mindjárt 500-an vagyunk? Én akkor kerültem be, mikor 70-en voltunk... És senki sem vette komolyan az LMP-t, még a korrekt mtv se küldött hozzánk tudósítót, mikor beelőztük az szdszt.

És igen, én is úgy gondolom, mint Baracska Péter. És még nagyon sokan az LMP-ből - ezért nem szeretik a Jobbikosok az LMP-t, mert kb ugyanazt mondjuk - csak gárdázás, zsidózás-cigányozás nélkül.

Korábbi kommentedre: azért fog eltűnni a Jobbik, mert a politikatörténetben látszik, hogy csak nehéz időkben vevők páran a 'keressünk bűnbakokat' retorikára.
Az európai zöldpártok jönnek fel, lassan, de folyamataosan, a szélsőségesek meg egy-egy ciklus után visszahanyatlanak...

Baracska Péter 2010.02.01. 15:41:25

@dzsuhesz: Mikor 2004-ben rájöttem hogy mindegyik országgyűlésben ülő párt a szemétdombra való, azt kezdtem prédikálni a környezetemben hogy szavazzanak a parlamenten kívüli kis pártokra. Amire ők jogosan visszakérdezhettek hogy mégis kire? Mikor végre megjelent egy ilyen, hiteles párt be is léptem. Majd hülye lennék otthagyni, mikor ez az egyetlen esély hogy 20 éven belül egy normális Magyarországon élhessek. És nem hinném hogy csak én gondolom így.

latte · http://midterms.blog.hu 2010.02.01. 15:43:15

@dzsuhesz: Közmunkáért nem segélyt kell adni, hanem bért. Nem kell csendőrség, nem kell több börtön, munka kell. A jobbikban viszont csak a militarista hozzáállás van meg, más nincs.

dzsuhesz 2010.02.01. 16:49:43

@cowboy001: Mit értesz zsidózás-cigányozás alatt? Ezt úgy általában kérdezném mindenkitől. Ha a zsidózás azt jelenti, hogy ki kell mondani azt, hogy nem engedhetjük meg Simon Peresznek és az általa vezetett Izraelnek, hogy végrehajtsa tervét és felvásárolja Magyarország, akkor nem tartom hibának a zsidózást. Ha a cigányozás azt jelenti, hogy szembe kell nézni vele, hogy a munkanélküliség, a mélyszegénység és a részben ezekkel összefüggő részben ezektől független bűnözés legsúlyosabban a cigányságot sújtja - mert ha nem is merjük kimondani a problémát, akkor esély sincs megoldani -, akkor nem tartom hibának a cigányozást. De szerintem ez nem zsidózás, illetve cigányozás...

dzsuhesz 2010.02.01. 16:52:12

@latte: Bárcsak ott tartanánk, hogy az legyen a kérdés, hogy hogy nevezzük... Rendben, legyen bér, viszont akkor segély csak annak járjon, aki orvosilag igazolhatóan semmilyen típusú közmunkát nem képes ellátni.
Csendőrség kell, nézd meg a vidéki bűnözési rátákat, több börtön valóban nem kell. Utolsó mondatodra neked is ajánlom a TELJES Jobbik programot.
süti beállítások módosítása